Regulamin uczestnictwa w I Kujawsko-Pomorskiej Konferencji „Razem dla Seniorów”

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem wydarzenia jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy (KPCK) z siedzibą przy Placu Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz.
  2. Konferencja odbędzie się 10 października 2025 r. w Salonie Hoffman, KPCK w Bydgoszczy w godzinach 08:50-14:30 (szczegółowy program zostanie opublikowany na stronie internetowej https://razemdlaseniorow.kpck.pl/ i przesłany uczestnikom mailowo najpóźniej na 7 dni przed wydarzeniem).
  3. Celem konferencji jest wymiana doświadczeń, integracja środowisk działających na rzecz seniorów oraz wyznaczenie kierunków dalszych działań w obszarze edukacji i aktywizacji seniorów.


§ 2. Uczestnictwo i rejestracja

  1. Konferencja skierowana jest do koordynatorów Uniwersytetów Trzeciego Wieku, pracowników instytucji kultury, edukacji i polityki społecznej, przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na rzecz seniorów, osób zainteresowanych tematem aktywnego starzenia się i komunikacji międzypokoleniowej.
  2. Z jednego podmiotu (organizacji, instytucji) może zgłosić się tylko jedna osoba.
  3. Udział w konferencji wymaga uprzedniej rejestracji za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Organizatora.
  4. Liczba miejsc jest ograniczona do 50 uczestników. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń oraz terminowe dokonanie opłaty.
  5. Chęć otrzymania faktury VAT należy koniecznie zaznaczyć w formularzu rejestracyjnym.
  6. Zapisy na konferencję trwają od 9 czerwca do 5 września 2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania limitu miejsc. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji w przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby uczestników. Informacja o wcześniejszym zakończeniu rekrutacji będzie umieszczona na stronie internetowej Organizatora.
  7. Koszt uczestnictwa wynosi 30 zł brutto. Płatność należy uiścić przelewem bankowym w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia zakwalifikowania, przesłanego przez Organizatora na adres e-mail podany w formularzu. Brak wpłaty w tym czasie będzie skutkować anulowaniem zgłoszenia.
  8. W ramach konferencji prowadzone będą warsztaty tematyczne. Osoby chcące w nich uczestniczyć zobowiązane są do wybrania jednego z dostępnych modułów w formularzu rejestracyjnym. Liczba miejsc na warsztaty jest limitowana.
  9. Uczestnicy chcący otrzymać zaświadczenie potwierdzające udział w konferencji, proszeni są o zaznaczenie takiej opcji w formularzu rejestracyjnym. Potwierdzenie zostanie wystawione w formie papierowej.
  10. Salon Hoffman jest dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku potrzeby dodatkowego wsparcia prosimy o kontakt z Organizatorem.
  11. Organizator nie zapewnia parkingu. Zaleca się korzystanie z ogólnodostępnych miejsc postojowych w okolicy Placu Kościeleckich. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej (tramwaj, autobus).


§ 3. Rezygnacja z uczestnictwa i zwroty

  1. W przypadku rezygnacji z udziału, uczestnik zobowiązany jest do poinformowania Organizatora mailowo na adres: razemdlaseniorow@kpck.pl lub telefonicznie pod numerem: 780 181 770.
  2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do dnia 31.08.2025 r., przysługuje zwrot opłaty akredytacyjnej.
  3. Istnieje możliwość przekazania miejsca innej osobie z tego samego podmiotu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem.
  4. W przypadku odwołania konferencji z przyczyn leżących po stronie Organizatora, całość opłaty zostanie zwrócona.


§ 4. Zgody i dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych uczestników jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy z siedzibą przy Pl. Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz.
  2. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu organizacji konferencji oraz – za zgodą uczestnika – informowania o kolejnych edycjach i podobnych wydarzeniach.
  3. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia i żądania usunięcia.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia rejestrację i udział w wydarzeniu.
  5. Szczegółowa polityka prywatności dostępna jest na stronie https://kpck.pl/klauzulainformacyjna-rodo/.
  6. Uczestnictwo w wydarzeniu oznacza zgodę na utrwalanie wizerunku (zdjęcia, nagrania) oraz jego wykorzystanie w materiałach promujących działalność KPCK (strona internetowa, media społecznościowe).


§ 5. Zasady zachowania i bezpieczeństwa

Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad wzajemnego szacunku, kultury osobistej oraz poszanowania odmiennych poglądów.


§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie
    oraz regulaminie konferencji.
  2. Wszelkie informacje o zmianach będą publikowane na stronie internetowej https://razemdlaseniorow.kpck.pl/ lub przekazywane drogą mailową uczestnikom.
  3. Przesłanie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Regulamin do pobrania w PDF (391 KB)