§ 1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem wydarzenia jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy (KPCK) z siedzibą przy Placu Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz.
- Konferencja odbędzie się 10 października 2025 r. w Salonie Hoffman, KPCK w Bydgoszczy w godzinach 08:50-14:30 (szczegółowy program zostanie opublikowany na stronie internetowej https://razemdlaseniorow.kpck.pl/ i przesłany uczestnikom mailowo najpóźniej na 7 dni przed wydarzeniem).
- Celem konferencji jest wymiana doświadczeń, integracja środowisk działających na rzecz seniorów oraz wyznaczenie kierunków dalszych działań w obszarze edukacji i aktywizacji seniorów.
§ 2. Uczestnictwo i rejestracja
- Konferencja skierowana jest do koordynatorów Uniwersytetów Trzeciego Wieku, pracowników instytucji kultury, edukacji i polityki społecznej, przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na rzecz seniorów, osób zainteresowanych tematem aktywnego starzenia się i komunikacji międzypokoleniowej.
- Z jednego podmiotu (organizacji, instytucji) może zgłosić się tylko jedna osoba.
- Udział w konferencji wymaga uprzedniej rejestracji za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Organizatora.
- Liczba miejsc jest ograniczona do 50 uczestników. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń oraz terminowe dokonanie opłaty.
- Chęć otrzymania faktury VAT należy koniecznie zaznaczyć w formularzu rejestracyjnym.
- Zapisy na konferencję trwają od 9 czerwca do 5 września 2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania limitu miejsc. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji w przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby uczestników. Informacja o wcześniejszym zakończeniu rekrutacji będzie umieszczona na stronie internetowej Organizatora.
- Koszt uczestnictwa wynosi 30 zł brutto. Płatność należy uiścić przelewem bankowym w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia zakwalifikowania, przesłanego przez Organizatora na adres e-mail podany w formularzu. Brak wpłaty w tym czasie będzie skutkować anulowaniem zgłoszenia.
- W ramach konferencji prowadzone będą warsztaty tematyczne. Osoby chcące w nich uczestniczyć zobowiązane są do wybrania jednego z dostępnych modułów w formularzu rejestracyjnym. Liczba miejsc na warsztaty jest limitowana.
- Uczestnicy chcący otrzymać zaświadczenie potwierdzające udział w konferencji, proszeni są o zaznaczenie takiej opcji w formularzu rejestracyjnym. Potwierdzenie zostanie wystawione w formie papierowej.
- Salon Hoffman jest dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku potrzeby dodatkowego wsparcia prosimy o kontakt z Organizatorem.
- Organizator nie zapewnia parkingu. Zaleca się korzystanie z ogólnodostępnych miejsc postojowych w okolicy Placu Kościeleckich. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej (tramwaj, autobus).
§ 3. Rezygnacja z uczestnictwa i zwroty
- W przypadku rezygnacji z udziału, uczestnik zobowiązany jest do poinformowania Organizatora mailowo na adres: razemdlaseniorow@kpck.pl lub telefonicznie pod numerem: 780 181 770.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do dnia 31.08.2025 r., przysługuje zwrot opłaty akredytacyjnej.
- Istnieje możliwość przekazania miejsca innej osobie z tego samego podmiotu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem.
- W przypadku odwołania konferencji z przyczyn leżących po stronie Organizatora, całość opłaty zostanie zwrócona.
§ 4. Zgody i dane osobowe
- Administratorem danych osobowych uczestników jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Kultury w Bydgoszczy z siedzibą przy Pl. Kościeleckich 6, 85-033 Bydgoszcz.
- Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu organizacji konferencji oraz – za zgodą uczestnika – informowania o kolejnych edycjach i podobnych wydarzeniach.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia i żądania usunięcia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia rejestrację i udział w wydarzeniu.
- Szczegółowa polityka prywatności dostępna jest na stronie https://kpck.pl/klauzulainformacyjna-rodo/.
- Uczestnictwo w wydarzeniu oznacza zgodę na utrwalanie wizerunku (zdjęcia, nagrania) oraz jego wykorzystanie w materiałach promujących działalność KPCK (strona internetowa, media społecznościowe).
§ 5. Zasady zachowania i bezpieczeństwa
Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad wzajemnego szacunku, kultury osobistej oraz poszanowania odmiennych poglądów.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie
oraz regulaminie konferencji. - Wszelkie informacje o zmianach będą publikowane na stronie internetowej https://razemdlaseniorow.kpck.pl/ lub przekazywane drogą mailową uczestnikom.
- Przesłanie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.